• ورود/عضویت
حالت نمایش
کارگردان : علی ضیاء
کارگردان : فریدون جیرانی
نود 8.6
کارگردان : عادل فردوسی پور
کارگردان : مهران مدیری
کارگردان : رامبد جوان
کارگردان : وحید حسینی
کارگردان :
هفت 4.4
کارگردان : بهروز افخمی
کارگردان : رضا رشیدپور
کارگردان : فرزاد حسنی
کارگردان : احسان علیخانی
فرمول یک
7.3 
کارگردان : علی ضیاء
خلاصه فیلم : برنامه ای گفتگو محور که هر بار با یک موضوع و میهمان ویژه به روی آنتن می رود.
سی و پنج
6.5 
کارگردان : فریدون جیرانی
خلاصه فیلم : برنامه ای گفتگومحور که با مجری گری فریدون جیرانی انجام می شود. در هر قسمت فرد شناخته شده ای برای گفتگو با فریدون جیرانی به استودیو 35 می آید.
نود
8.6 
کارگردان : عادل فردوسی پور
خلاصه فیلم : نود نام یک برنامه زنده تلویزیونی است، که هر هفته دوشنبه شب از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود. بنیانگذار، مجری و تهیه کنندهٔ این برنامه عادل فردوسی پور و موضوع آن فوتبال ایران است.اولین قسمت برنامهٔ نود در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۷۸ پخش شد.
دورهمی
7.3 
کارگردان : مهران مدیری
خلاصه فیلم : یک برنامه تاکشو محور که آیتم های نمایشی نیز در بین تاکشوها اجرا می شود. جذابیت اصلی این برنامه استندآپ کمدی های مهران مدیری است که هر قسمت با یک موضوع مشخص ارایه می شود
خندوانه
7.7 
کارگردان : رامبد جوان
خلاصه فیلم : در این برنامه بخش های متنوعی درباره موضوعات اجتماعی وجود دارد. همچنین این برنامه تاک شو مخصوص به خود را نیز دارد و ستاره عروسکی معروف جناب خان نیز یکی از جذابیت های این برنامه تلویزونی است
دستپخت
5.2 
کارگردان : وحید حسینی
خلاصه فیلم : یک مسابقه آشپزی که شرکت کنندگان در این مسابقه توسط گروه کارشناسان برنامه انتخاب و مجوز حضور در مسابقه را دریافت می نمایند و هر برنامه باید یه غذا مشخص را در زمان مشخص تهیه کننده و امتیاز بگیرند و ...
صبحی دیگر
6.8 
کارگردان :
خلاصه فیلم : اولین برنامه صبحگاهی شبکه آموزش سیماست که هر روز غیر از ایام تعطیل ساعت 9 و 30 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود و به موضوعات مختلف مرتبط با خانواده می پردازد.
هفت
4.4 
کارگردان : بهروز افخمی
خلاصه فیلم : تاکشویی با موضوع سینما که تا به حال سه سری از آن در تلویزیون ایران پخش شده است. در این برنامه فیلمهای سینمایی ایران و جهان نقد می شود و نیز میزگردهایی با حضور منتقدان و دست اندرکاران سینما برگزار می شود.
حالا خورشید
6.0 
کارگردان : رضا رشیدپور
خلاصه فیلم :
اکسیر
4.0 
کارگردان : فرزاد حسنی
خلاصه فیلم : «اکسیر» برنامه ای با توجه به فرهنگ، شیوه زندگی و نیازهای مردم طراحی شده است. این برنامه قرار است به شیوه و سبک زندگی، سلامت و عادات ما بپردازد و ساختاری ترکیبی دارد. در این ساختار که فرمی شبه‌نمایشی دارد از عوامل زیادی بهره گرفته شده است و برنامه کمپین های مختلف اجتماعی که با تغییر عادات غلط زندگی مرتبط است تا کمپین های مرتبط با حوزه های سلامت همچون دیابت، قند خون، فشار خون و پیاده روی را راه اندازی می کند.
ماه عسل
6.1 
کارگردان : احسان علیخانی
خلاصه فیلم : تاکشویی که هر سال در ماه رمضان روی آنتن می رود. مهمانان این برنامه از بین مردم عادی انتخاب می شود ولی این افراد زندگی متفاوتی را داشته اند و داستان زندگی آنها موضوع این گفتگوهاست.
فروش فیلم ها
*آمار فروش هر شنبه در اکوفیلم به روز می شود*
عنوان فیلم کل مبلغ فروش (تومان)
یتیم خانه ایران 1464608000
جنجال در عروسی 902734000
مشکل گیتی 760646000
فرار از اردو 123402000
شرفناز 1553000

گالری تصاویر






  • گزارش تصویری فیلم« دراکولا»

  • گزارش تصویری مراسم تشییع عباس کیارستمی

  • گزارش تصویری مراسم تشییع عباس کیارستمی


  • گزارش تصویری فیلم «دختر»
نقد و بررسی
  • حسین رفیعی مجری تلویزیون می‌گوید این روزها برنامه‌های آشپزی در تلویزیون زیاده شده‌اند که دلیل آن هم زیاد بودن اسپانسرهایی در زمینه لوازم آشپزخانه است.

    حسین رفیعی مجری تلویزیون درباره اجرای برنامه هایی که در شبکه های مختلف سیما دارد گفت: این روزها علاوه بر مسابقه «این خانواده» در شبکه دو، بیشتر تک برنامه هایی در تلویزیون دارم و البته بعضی از برنامه های سابق هم در شبکه های مختلف بازپخش می شود.

    وی که چندی پیش اجرای قرعه کشی یک برنامه تبلیغاتی را نیز بر عهده داشت، در این باره اظهار کرد: آنتن زنده اولویت بالایی دارد و به لحاظ شرایط مالی این روزها تولید هر سریال یا برنامه حرفه ای نیازمند یک اسپانسر است. اسپانسرها علاقه دارند که قرعه کشی محصولاتشان هم انجام شود و ترجیح می دهند این کار توسط مجری یا بازیگری صورت گیرد که چهره باشد و مخاطب پای برنامه بنشیند.

    این مجری برنامه های تلویزیونی اضافه کرد: حتی مواردی بوده است که فردی با گفتن یک جمله به جای تبلغ به عنوان ضدتبلیغ عمل کرده است. بنابراین شبکه ها ترجیح می دهند از افرادی استفاده کنند که تجربه پخش زنده داشته باشند.

    وی درباره تبلیغات در برنامه های تلویزیونی عنوان کرد: اکنون هر شبکه ای یک برنامه آشپزی دارد، من اولین نفری بودم که به عنوان یک مجری بازیگر در یک برنامه در کنار آشپز قرار گرفتم اما امروزه در شبکه های یک، دو، سه، نمایش و نسیم برنامه آشپزی پخش می شود. چرا باید این همه برنامه آشپزی از شبکه های ما پخش شود مگر ما در کشوری هستیم که جذب توریست از راه غذا انجام می شود؟ مساله این است که عمده اسپانسرهای تلویزیون دارای لوازم آشپزخانه هستند و تهیه کننده و برنامه ساز هم به سمت برنامه آشپزی می رود تا این اسپانسرها را در قالب یک برنامه به کار گیرد.

    رفیعی اضافه کرد: اما نتیجه این می شود که بیننده به تدریج اشباع می شود و اگر شما بهترین برنامه را هم اجرا کنید آنقدر تکرار شده است که برای مخاطب آزاردهنده است و حکم لیوان آبی را دارد که اگر در ابتدا تشنگی را رفع می کند وقتی اضافه باشد حال فرد را خراب می کند.

    این مجری در بخش دیگری از سخنان خود مدیران سازمان را ناگزیر از استفاده از اسپانسر دانست و تصریح کرد: من نمی خواهم اینجا از مدیران سازمان صداوسیما دفاع کنم اما واقعیت این است که آنها با بحران های مالی موجود برای تولیدات و مدیریت سازمان شعبده بازی می کنند.

    وی در پایان با بیان اینکه صداوسیما به سمت سازمانی غیرانتفاعی کشیده شده است، یادآور شد: باز هم وجود اسپانسرها خوب است که در شرایط فعلی سازمان مشکلات را رفع کردند. به هرحال اسپانسر هم وقتی میلیاردی کمک می کند، می خواهد نام و محصولش دیده شود و من فکر می کنم با شرایط موجود مالی سازمان که همه هم در جریان آنها هستند تولید آثار نوعی شق القمر است.


    منبع: مهر

  • «ماه عسل» بیشترین میزان رضایت مخاطب تلویزیون را در ماه مبارک رمضان جلب کرد.

    نتایج بررسی حدود 28 هزار تماس مردمی با اداره ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی در ایام ماه مبارک رمضان، بیانگر رضایت 62درصدی مخاطبان از ویژه‌برنامه‌های این ایام است.
    آن طور که مشخص شده برنامه «ماه عسل» با درصد بالایی از رضایت مندی مخاطب توانسته در صدر برنامه‌های منتخب از نگاه تماس‌گیرندگان باشد.
     با بررسی دیدگاه های مردمی درخصوص برنامه های ترکیبی و گفت وگومحور مشخص شد «ماه عسل» که اگرچه ویژه برنامه گفت‌وگو محور لحظات افطار بود ، اما میزان رضایت از آن ، از همه ویژه برنامه‌های سیما هم بالاتر است. به طوری که از مجموع تماس‌های بی‌شماری که با سازمان برقرار شده ، حدود 80 درصد از تماس‌گیرندگان از این برنامه اعلام رضایت و تقدیر کرده‌اند. این اتفاق درحالی رخ داده است که با وجود آنکه برنامه‌ها و حتی سریال های دیگر نیز از شبکه‌های مختلف درحال پخش بودند اما با این حال باز «ماه عسل» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی چندین گام جلوتر از باقی برنامه‌های سیما و مجموعه‌های «برادر» و «پادری» توانست نگاه ها را به خود جلب و در راستای رویکردش موفق عمل کند.  
    بنا به اعلام هفته نامه داخلی سازمان صدا و سیما ؛ «جشن رمضان» نیز که یکی دیگر از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان است از مجموع تماس‌ها حدود 71 درصد از این برنامه ابراز رضایت کرده و یا درخواست داشته‌اند و حدود 29 درصد نیز از آن انتقاد کرده‌اند. همچنین از مجموع نظرات دریافت شده درخصوص برنامه «عقیق» ، حدود 52 درصد از آن ابراز رضایت و یا درخواست کرده‌اند. برخی از مخاطبان نیز از «جشن دعوت » که از شبکه یک پخش شد تقدیر کردند که با سبک و سیاقی جدید تلاش کرد تا مخاطبان خود را با محوریت خانواده های ایرانی به انجام امور عام المنفعه دعوت کند. ویژه برنامه دیگری در لحظات افطار از شبکه قرآن سیما با عنوان «ضیافت » در این ایام پخش شد که به دلیل معرفی علما و بزرگان دینی و ارائه الگوهای عملی از نظر برخی تماس گیرندگان قابل تقدیر بوده است.
    اما در حوزه سریال‌ها از مجموع نظرات درباره سریال برادر حدود 50 درصد از این سریال قدردانی کرده‌اند. بررسی نظرات مردمی بیانگر آن است که سریال «پادری » در ادامه مجموعه دودکش با ساختار طنز و سرگرم کننده توانسته بخش زیادی از توقع مخاطب (حدود 60 درصد) را برآورده سازد. در بین ویژه برنامه‌های سحرگاه نیز ماه خدا از شبکه یک سیما ، نسیم سحری ، نوسفران و سر سفره خدا  با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

    منبع: صبا

  • شبکه کودک و نوجوان، پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان در بهار 1395 شد.

    ظرسنجی‌ از کودکان 5 تا 10 سال نشان می‌دهد شبکه کودک و نوجوان در فصل بهار 1395 توانسته برای نخستین بار در چهار سال اخیر، پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان شود.
    براساس نظرسنجی‌های مرکز پژوهش و سنجش افکار در تیر ماه سال 1394 و  1395، شبکه کودک و نوجوان با رشد بیسابقه شش درصدی در جذب مخاطب کودک  مواجه شده و برای نخستین بار 82 درصد کودکان 5 تا 10 ساله در سراسر کشور، بیننده این شبکه بوده‌اند. درحالی بینندگان شبکه کودک و نوجوان بیشتر از شبکه دو سیما بوده‌اند که این شبکه تنها دارای پخش دیجیتال است و حدود  17 درصد کودکان، امکان دریافت امواج این شبکه را در تلویزیونهای خود ندارند.
    این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند در فصل بهار یک سال گذشته کل مخاطبان کودک سیما یک درصد کاهش داشته و دیدن فیلمهای خانگی و انجام بازیهای رایانه‌ای افزایش پنج و یک درصدی داشته است. همچنین شبکه دو سیما کاهش دو درصدی، شبکه پنج سیما کاهش چهار درصدی، شبکه ماهواره‌ای جم‌ جونیور  افزایش دو درصدی و شبکه ماهواره‌ای هدهد افزایش سه درصدی مخاطب کودک را تجربه کرده‌اند.
    از سوی دیگر، با افزایش چشمگیر کیفیت برنامه‌های شبکه کودک و نوجوان، میانگین مخاطبان هفت برنامه برتر این شبکه هفت درصد افزایش یافته و به 57 درصد رسیده است. در همین بازه زمانی، میانگین مخاطبان هفت برنامه برتر کودک شبکه دو سیما، با کاهش حدود یک درصدی به 42 درصد تنزل یافته است. براین اساس، میانگین بینندگان کودک برنامه‌های برتر شبکه کودک و نوجوان 13 درصد بیشتر از میانگین بینندگان کودک برنامه‌های برتر کودک شبکه دو سیما بوده‌اند.
    گفتنی است شبکه کودک و نوجوان از 30 فروردین 1395 به شکل رسمی، برنامه‌های خود را برای خردسالان زیر شش سال در کانال پویا و برای کودکان 6 تا 12 سال در کانال نهال پخش می‌کند. برنامه‌سازی براساس یک منظومه تربیتی، طراحی هویت گرافیکی جدید، نظم‌بخشی به پخش برنامه‌ها و افزایش کیفیت ویرایش تصویری، زبانی و تربیتی آثار خارجی از مهمترین اقدامات شبکه کودک و نوجوان در این دوران بوده است.

    منبع: صبا

  • اولین برنامه از سری جدید برنامه «پایش» امشب با موضوع بررسی فیش‌های حقوقی نامتعارف برخی مسئولان روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

     در برنامه امشب ۲۰ تیر «پایش»، محمد باقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور وسخنگوی دولت، آخرین اقدامات دولت را در زمینه بررسی حقوق نامتعارف مدیران تشریح می‌کند.

    در بخش دوم برنامه، سیدمحسن شوشتری مدیرعامل پدیده شاندیز با حضور در استودیو آخرین وضعیت این شرکت را برای سهامداران پدیده شاندیز و بینندگان توضیح خواهد داد. همچنین در بخش خبری تحلیلی «پایش»، ابعاد مختلف آتش ‌سوزی پتروشیمی ماهشهر، لایحه دولت در برای ایجاد مناطق آزاد و مسائل اقتصادی روز بررسی می‌شود.

    در سؤال نظر سنجی برنامه این هفته نیز آمده است: برای پیشگیری از تکرار حقوق غیرمتعارف، کدام راه مؤثرتر است؟ ۱- افزایش مجازات خاطیان ۲- شفاف شدن دریافتی مدیران. برای شرکت در این نظرسنجی از هم اکنون می توان عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کرد.

    برنامه «پایش» به تهیه کنندگی توحید آتشبار کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.


    منبع: مهر

  • زمزمه‌های راه‌اندازی تلویزیون خصوصی کم کم دارد به یک صدای واضح و علنی تبدیل می‌شود تا شاید به واسطه آن قانون اساسی نیز دستخوش تغییر و تحولاتی شود.

    زمزمه‌هایی که ابتدا با انتشار خبر تأسیس شبکه جهانی “ولایت” شروع شد و حالا به انتشار خبر راه‌اندازی دو شبکه خصوصی و ماهواره‌ای برای آستان قدس رضوی رسیده است.

    مطابق نص صریح اصل ۴۴ قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، رادیو و تلویزیون دولتی است و تأسیس و راه‌اندازی شبکه‌های خصوصی رادیو و تلویزیونی به هر نحو، مغایر این اصل است.

    بدین جهت انتشار و پخش برنامه‌های صوتی و تصویری از طریق سیستم‌های فنی قابل انتشار فراگیر (همانند ماهواره، فرستنده، فیبر نوری و غیره) برای مردم در قالب امواج رادیویی و کابلی غیر از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خلاف اصل مذکور است.

    از شبکه امام رضا(ع) تا شبکه ولایت
    این پاراگراف در طول سال‌ها مانع از تأسیس شبکه‌های خصوصی و ماهواره‌ای در داخل کشورمان شده بود. حالا آستان قدس رضوی مذاکره با صدا وسیما برای ایجاد شبکه اختصاصی امام رضا (ع) را آغاز کرده و در تلاش برای تأسیس دو شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای و یک شبکه تلویزیونی سراسری است.

    جالب آنجا است که انتشار این خبر با خبر دیگری همزمان شده که آن هم بر تأسیس شبکه ماهواره‌ای و خصوصی زیر نظر «مؤسسه جهانی ولایت» دلالت دارد. یکی از مفاد قانونی اساسنامه این مؤسسه تأسیس شبکه خصوصی است؛ قانونی از آن بابت که ماده‌های این اساسنامه به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده‌اند و مصوبات این شورا نیز مستقیماً تبدیل به قانون می‌شود. این دو خبر نشان می‌دهند که نظام رسانه‌ای کشورمان با یک اتفاق بزرگ رو به رو است. شبکه‌های خصوصی ولو در قالب مذهبی در راه هستند و این برای سیستم اداره دولتی تلویزیون معانی زیادی دارد.

    پیش از این برای دور زدن قانونی که مانع از تأسیس شبکه‌های خصوصی می‌شد، راه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گرفت. از جمله این راه‌ها می‌توان به تأسیس شبکه‌های اینترنتی اشاره کرد که پخش از روی آنتن ندارند. تأسیس شبکه‌های ماهواره‌ای برای مخاطبان خارج از کشور همچون شبکه‌های مذهبی که بعضاً از قم مدیریت می‌شوند از دیگر راه‌ها بوده است. شبکه « افق» را هم می‌توان نمونه‌ای از شبکه‌های خصوصی تلویزیون نامید. حتی ساختمان « افق» هم در خارج از محوطه مجموعه‌های تلویزیون ساخته شد.

    درپیش گیری الگوی ناموفق “افق”؟؟
    از آنجا که صحبت درباره راه‌اندازی شبکه جهانی “ولایت” تنها در حد یک بند از بندهای اساسنامه این مؤسسه جهانی بوده و از شبکه افق نیز هیچگاه علناً به عنوان یک شبکه خصوصی یاد نشده است، دو شبکه خصوصی و ماهواره‌ای آستان قدس رضوی را می‌توان اولین شبکه‌های خصوصی و ماهواره‌ای کشور نامید.

    آیا این شبکه‌ها هم الگوی «افق» را در پیش می‌گیرند که متأسفانه الگوی موفقی نبوده است یا قرار است تصویر جدیدی از شبکه‌های خصوصی را به مخاطبان تلویزیون ارائه دهند؟ اگر با راه‌اندازی این شبکه‌ها موافقت شود، درون‌مایه و محتوای قوی آنها است که اهمیت زیادی خواهد داشت چه بسا در سطح رسانه ملی نیز کمیت هیچگاه نتوانسته جای کیفیت را بگیرد.

    لزوم به وجود آمدن شبکه های خصوصی

    پیش از این در فروردین سال ۸۸ مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی مهم و کمتر دیده‌شده‌ای در خصوص لزوم به وجود آمدن شبکه‌های تلویزیونی خصوصی در کشور منتشر کرده بود.

    در این گزارش تأکید شده بود: «جلوگیری از راه‌اندازی تلویزیون‌های ماهواره‌ای با توجه به طراحی پایگاه‌های اینترنتی متنوع و متعدد نمی‌تواند عامل بازدارنده مؤثری در راه ارتباط‌گیری با مخاطبان داخلی به ویژه جوانان ایران با گرایش بالا به سوی اینترنت باشد، زیرا در دنیای اینترنت داستان به کلی با دنیای تلویزیون‌های ماهواره‌ای فرق می‌کند و احتمال دسترسی به سایت تلویزیون‌های ماهواره با توجه به طراحی و ساخت روزانه صدها فیلترشکن بسیار سهل‌تر است. بنابراین بهتر است ضمن راه‌اندازی تلویزیون‌های رقیب با درون‌مایه تحلیلی قوی، از ظرفیت سایت‌ها و پایگاه‌های مختلف اینترنتی نیز در این زمینه استفاده شود.»

    ایجاد امکانی تازه

    پیش‌بینی مرکز پژوهش‌های صدا و سیما سال‌ها است که به حقیقت پیوسته است. به هر حال سالیان سال است که مردم با شبکه‌های محدود رسانه ملی خود را سرگرم می‌کنند و شبکه‌های ماهواره‌ای در کمین این محدودیت همواره خطری بزرگ برای خانواده ایرانی بوده است.
    به راه افتادن شبکه‌های خصوصی و ماهواره‌ای پایبند به جمهوری اسلامی ایران می‌تواند به معنای گسترش طیف شبکه‌های سرگرم‌کننده تلویزیونی و ماهواره‌ای و پوشش سلیقه‌های مختلف باشد. چه بسا شاید سال‌ها اداره دولتی تلویزیون جواب نداده و اکنون امکان تازه‌ای در راه است. آیا توالی این اتفاقات ممکن است به رفع موانع قانونی این مسیر بینجامد؟ باید منتظر ماند و اوضاع را رصد کرد…

    منبع: سینماژورنال

  • پرویز پرستویی در پیامی به تهیه‌کننده و مجری ماه عسل برای ساخت این برنامه خسته نباشید گفت.

    پرویز پرستویی ؛ بازیگر محبوب سینما و تلویزیون یکی از مخاطبان جدی برنامه «ماه عسل» است که به اذعان خودش هرزمان که فرصتی پیدا کند برنامه را دنبال می‌کند. او در پیامی به احسان علیخانی و تیم «ماه عسل» برای تولید و پخش این برنامه تبریک گفت و نوشت:

    پرویز پرستویی «ماه عسل» را بهترین برنامه رسانه ملی دانست

    من معتقد هستم که برنامه «ماه عسل» از زمانی که در تلویزیون جای خودش را پیدا کرده یکی از موثرترین برنامه‌های رسانه ملی است که پخش آن در ماه مبارک رمضان باعث شده تاثیرگذاری‌اش چندین برابر ‌شود. ما در ماه مبارک رمضان سعی می‌کنیم بخشنده و فروتن باشیم و به هم نوعمان نگاه کنیم ، کمک کنیم ، دست فقیر بگیریم و کارهای دیگری که به صورت ظاهری انجام می‌شود اما در عمق هیچ اتفاقی هم با این کارها نمی‌افتد به عقیده من آن فقیر ، فقیر و فقیرتر خواهد شد اما کاری که ماه عسل می‌کند فراتر از این اقدامات است و بسیار نگاه انسانی و شریفی دارد و دست روی موضوعاتی می‌گذارد که برای خانواده‌هایی در این کشور اتفاق افتاده و آنها هم با دل و جان می‌آیند مسائلشان را مطرح می‌کنند. نتیجه این اتفاق هم همین می‌شود که تاثیرگذاری‌اش چندبرابر می‌شود.
    بر این باور هستم که «ماه عسل» درست‌ترین برنامه‌ای است که تلویزیون برای این ایام درنظر گرفته است ، چون به عقیده من نه این برنامه‌های مناسبتی به درد می خورد و نه این سریال‌ها پاسخگوی نیازهای روحی مردم در این ایام است اما «ماه عسل» به تنهایی با سردمداری احسان علیخانی نقطه قوت تلویزیون است.
    دوست ندارم بی‌جهت تعریف و تمجید کنم و اگر نگاه مثبتی به این برنامه دارم به این خاطر است که من تمام برنامه‌های علیخانی را می‌بینم و اگر هم فرصت نکنم از طریق اینترنت بعد از کارهایم آن را دنبال می‌کنم. واقعا لذت می‌برم که موضوعاتی را این تهیه‌کننده و مجری انتخاب می‌کند که روی خانواده‌ها تاثیر مثبت می‌گذارد چه درباره اعتیاد ، چه درباره شکست‌های زندگی که به امیدواری می‌رسد و چه درباره گسست‌های عاطفی که به پیوست می‌رسد و...
    من دست مریزاد به احسان علیخانی و تیمش می‌گویم ، او برای من خیلی عزیز است و احتمالاً پیش خودش می‌گوید چرا پس من با تمام این تعاریفی که از برنامه‌اش دارم نتوانستم به «ماه عسل» بیایم اما باید بگویم که من فعلاً و به خاطر اتفاقی که دارد در آن شبکه و در برنامه هفت می‌افتد که به نوعی تیشه به ریشه سینما می‌زند ترجیح می‌دهم تا فکری به حال آن برنامه نشود پایم را به آن شبکه نگذارم چون من به عنوان یک عضو سینما نمی‌توانم درباره این اتفاق بگذرم و سکوت کنم و مجبورم به این شکل اعتراضم را نمایش بدهم. این می‌شود که مجبورم پا روی تمایلاتم بگذارم و با اینکه احسان علیخانی را خیلی دوست دارم و برای من خیلی عزیز است نتوانم به برنامه‌اش بیایم و روی آنتن زنده به او خسته نباشید بگویم. اما از همین جا و از طریق همین پیام برای او آرزوی موفقیت روزافزون می کنم.

    منبع: صبا

  تبلیغات